معاون معاون توسعه مدیریت استاندار لرستان گفت: با پیگیری‌های استاندار لرستان تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان روز دوشنبه همزمان با نخستین پرواز شرکت هواپیمایی چابهار از فرودگاه شهدای خرم‌آباد به مقصد تهران گفت: با توجه به مطالبات به حق مردم و پیگیری مداوم استاندار لرستان، پروازهای شرکت هواپیمایی چابهار در مسیر تهران – خرم آباد – تهران در فرودگاه خرم‌آباد برقرار شد.

علی جهانی با بیان اینکه پیش از این در هفته ۱۶ پرواز در مسیر تهران – خرم آباد – تهران از سوی ۲ شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر انجام می‌شد، بیان کرد:  فرودگاه در روز دوشنبه هیچ پروازی نداشت؛ اما اکنون با اعلام آمادگی شرکت چابهار، پروازهای روز دوشنبه در خرم آباد دایر می‌شود.

معاون استاندار لرستان  گفت: پیگیری‌هایی نیز برای انجام پرواز خرم‌آباد – مشهد – خرم‌آباد نیز صورت گرفته است که امیدواریم به زودی شاهد این پرواز در فرودگاه خرم‌آباد باشیم که تداوم این پروازها نیاز به استقبال مردم دارد.b_300_0_16777215_00_images_1401_1_photo_2023-11-16_01-20-45.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید