کارگاه آموزشی یک روزه سامانه نانینو(طرح هوشمند سازی نانواییها) با حضور فرمانداران شهرستانهای استان ،روسای غله و خدمات بازرگانی شهرستانهای استان و اعضای کار گروه آرد و نان استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در حاشیه این جلسه اظهار داشت؛
 طرح هوشمندسازی آرد و نان در سطح کشور  از نیمه خرداد ماه ۱۴۰۱  اجرایی شد که مجری این طرح بانک سپه و یکی از شرکت‌های زیر مجموعه این بانک است که در قالب سامانه هوشمند آرد و نان در حال انجام است.

 سیروس ابراهیمی با اشاره به ضرورت برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: در این رابطه فرمانداران،مدیران غله در شهرستان‌ها، کارشناسان فرمانداری‌ها و بازرسان، ابهامات زیادی دارند و چون این سامانه در حین اجرا عملیاتی شده، قطعاً ممکن است اشکالات و ایراداتی داشته باشد که به مرور زمان برطرف می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تصریح کرد؛ از مدت‌ها قبل ما به دنبال این بودیم تا با حضور کارشناسان مربوطه آموزش‌های لازم ارائه شود و ابهامات موجود برطرف گردد که امروز صبح این جلسه برگزار شد و نهایتاً بعد از ظهر هم با حضور خبازان و ارائه آموزش‌های لازم و رفع ابهامات جلسه ادامه خواهد داشت.b_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-11-07_21-09-58.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید