به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان احسان یاوری روز دوشنبه در جلسه کمیسیون کارگری استان در محل شرکت خرمان دارو (دُرنیکا دارو) در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد با تاکید بر نقش تولید و اهمیت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استان افزود: مبتنی بر زنجیره ارزش بودن شرکت خرمان دارو یکی از نقاط قوت این مجموعه است که بیش از ۹۰ درصد مواد اولیه آن در استان تامین می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به حمایت‌های دولت و مجموعه اقتصادی استان از این مجموعه گفت: این واحد با ۱۰۰ نفر اشتغال‌، در صورت حمایت‌های بیشتر قابلیت توسعه و اشتغال‌زایی دو برابری را نیز خواهد داشت.

در این جلسه گزارش مسائل، مشکلات و موضوعات مرتبط با واحدهای کارگری استان، ارائه شد و دستورات لازم برای پیگیری مشکلات صادر شد.

مدیر کل سیاسی استانداری، دستیار مردمی‌سازی استاندار، مدیران کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری‌، صمت، تامین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضاء کمیسیون حضور داشتند.

به منظور آشنایی با مشکلات و مسائل کارگران در واحدهای تولیدی جلسات کمیسیون کارگری در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد.b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-11-07_21-02-03.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید