در اولین جلسه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر افزایش کمپ های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در استان تاکید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، استاندار لرستان در این جلسه گفت: تلاش می شود کمپ های ترک اعتیاد در استان تا دو برابر افزایش پیدا کند.

فرهاد زیویار ادامه داد: برای این منظور از اعتبارات استانی، شهرداری ها و دستگاه های اجتماعی و اعتبارات ملی استفاده خواهد شد.

وی افزود: برای جذب اعتبارات ملی پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به این که برای مبارزه با مواد مخدر در استان لرستان باید امکانات بیش تری را به کار بگیریم، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظف اند در این مقوله مشارکت لازم را داشته باشند.  

زیویار ابراز کرد: موضوع راه اندازی یک کمپ ماده ۱۶ جدید در شهرستان بروجرد از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار شورا قرار دارد.

وی ضمن تبریک قهرمانی تیم جوانان بوکس استان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: توسعه ی ورزش همگانی و قهرمانی یکی از مهم ترین برنامه های پیشگیری از اعتیاد است که می بایست به آن توجه ویژه شود.

استاندار لرستان مقابله با مصرف و توزیع مواد مخدر را در کنار پیشگیری بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد: افزایش مراکز و کمپ های ترک اعتیاد در کاهش معتادان در سطح شهرها بسیار تاثیر گذار است.

اولین جلسه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان عصر روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار لرستان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شد.b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-05-18_07-46-58.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید