معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه راهیان نور حرکت اصیل انقلابی است، خروجی راهیان نور را تجلی دفاع مقدس دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، مجید منعمی در نخستین جلسه ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور در سال ۱۴۰۲ با اشاره به اهمیت پرداختن به راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری اشارات دقیقی در زمینه راهیان نور دارند.
 
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان به جمله مقام معظم رهبری اشاره کرد که می‌فرمایند:  "راهیان نور
صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن‌را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند." و  تاکید کرد:  این نگاه باید به موضوع راهیان نور وجود داشته باشد.

 منعمی راهیان نور را حرکت اصیل انقلابی دانست و افزود: کار برای راهیان نور توفیق است و هر یک از ما به نوعی باید در این حرکت عظیم  و اساسی فرهنگی ذیل انقلاب اسلامی سهمی داشته باشیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه از نظر اعتباری تا به امروز ابلاغی در سال ۱۴۰۲ در مورد راهیان نور صورت نگرفته است اظهار کرد: گزارش‌های ارائه شده در استان نشان می‌د‌هد به نحو مطلوب بخش مهمی از کارها پیش رفته است.
 
تشکیل قرارگاه راهیان نور در شهرستان‌ها
 
وی با بیان اینکه سند ملی راهیان نور به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است  تاکید کرد: قرارگاه راهیان نور در شهرستان‌‌ها تشکیل شود و فرمانداران به عنوان مسئول قرارگاه موضوعات مربوط به راهیان نور را پیگیری کنند.

اعزام ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از لرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور

منعمی با اشاره به اینکه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از لرستان در قالب کاروان‌های راهیان نور به منطقه بازیدراز اعزام می‌شوند افزود: از این تعداد  ۱ هزار و ۶۰۰ نفر آقا و ۶۰۰ نفر بانوان هستند.

معاون سیاسی استاندار تداوم و خروجی راهیان نور را تجلی دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این اعزام در قالب افتتاحیه کشوری منطقه عملیاتی بازیدراز در غرب کشور  انجام خواهد شد که ۳۶ هزار نفر در کل کشور حضور خواهند داشت.b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-05-01_02-06-05.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید