معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از تدوین و تکمیل شناسنامه شهرستان کوهدشت خبر داد.b_300_0_16777215_00_images_8_monem.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان مجید منعمی روز جمعه در جلسه تحلیل و بررسی نظام مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی شهرستان کوهدشت با بیان اینکه شهرستان کوهدشت در برخی موارد نسبت به سایر شهرهای استان دارای ظرفیت‌های بیشتری است و در بعضی موارد نیز آسیب‌هایی متوجه این شهرستان است افزود: لازم است اقدامات ویژه‌ای برای این شهرستان در دستور کار قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اقداماتی که در سطوح مختلف در شهرستان کوهدشت در حال انجام است نباید متوقف شود افزود: در دولت سیزدهم، عملکرد مسئولان اعلامی نیست،بلکه،  بنا بر اقدامی بودن کارهاست؛ بنابراین لازم است مشکلات شهرستان از سوی مسئولان به صورت مستمر مورد پیگیری قرار گیرد و صرفا به گزارش خلاصه نشود.

منعمی از تدوین شناسنامه شهرستان کوهدشت از سوی تیم پژوهشی خبر داد و افزود: این شناسنامه همه ابعاد، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... شهرستان را در برمی‌گیرد که در آن نقاط قوت، نقاط ضعف و آمایشی شهرستان بیان می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه شهرستان‌ها براساس ظرفیت‌های خود باید صنعتی شوند افزود: بوم شهرستان‌ها در بحث پیشرفت باید مدنظر قرار بگیرد که زنجیره اشتغال در کل استان رعایت شود.
 

گفتنی است این جلسه با مدیریت  دکتر منعمی و با حضورفرماندار کوهدشت و مدیر کل اجتماعی و امنیتی استانداری،  معاون سیاسی فرمانداری کوهدشت، نماینده بنیاد علوی و حاج آقا کشوری فعال فرهنگی برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید