بسمه تعالی
b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-04-19_01-48-16.jpg
غیورمردان ارتش جمهور اسلامی ایران، نماد پایداری، ایستادگی و استقامت در برابر ظلم و تهدید دشمنان هستند.
بی شک استقلال و صلابت میهن اسلامی مان مرهون حماسه آفرینی این غیورمردان است که در کنار سپاه پاسداران  سرفراز و بسیج همیشه سربلند در ۸ سال نبرد حق علیه باطل در برابر تمامی قدرت های‌ روز دنیا ایستادگی کرده و سربلندی و افتخار را برای ملت به ارمغان آوردند.
از بدو انقلاب اسلامی تا به امروز هر زمان و به هر بهانه ای معاندان و دشمنان نظام و ملت قصد توطئه و تعرض به امنیت، جان و ناموس مردم داشتند، حضور ارتشیان در کنار سایر عوامل کشور باعث ناکامی و نابودی آن نیات شوم شده است.
به راستی که ارتشیان میراث دار خون شهیدانند.
بزرگ مردانی چون شهید منصور ستاری، عباس بابایی، عباس دوران و علی صیادشیرازی، تنها نمونه هایی از ارتشیان سربلند هستند که غیرت، ایثار و از خودگذشتگی تا حد نثار جان خود را برای امنیت و عزت نظام و ملت ایران در طبق اخلاص گذاشتند.
همراهی و پیمان ارتشیان با انقلاب اسلامی و آرمان های آن  و ملت بزرگ ایران از بدو شروع انقلاب تا به امروز مشهود است و در هر حادثه ای ارتش در کنار ملت و نظام ایستاده و خادم ملت بوده است .

به واقع همین ارتش همراه با نهال نوپای انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ روز به روز بزرگ و بزرگ تر شد تا امروز مبدل به درخت تنومند و با عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران شود.
درخت تناوری که حضور آن، جرأت تعرض و دست درازی به خاک مقدس کشور را به هیچ کس و حتی ابرقدرتان جهان نمی دهد.

در این راستا فرارسیدن روز ملی ارتش، روز افتخار ملت ایران، روزی که مردم در آن بیش تر از هرزمان به اقتدار این پشتیبان خود می بالند را خدمت تمامی ارتشیان در اقصی نقاط ایران اسلامی و به ویژه غیورمردان ارتشی در استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
امیدوارم خداوند توفیقی عنایت بفرمایند که با بهره گیری از منویات مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) و همبستگی و اتحاد، به زودی شاهد ظهور منجی عالم بشریت و اتصال این ارتش سرافراز به ارتش حکومت ولی عصر(عج) باشیم.
"آمین یار رب العالمین"

فرهادزیویار
استاندار لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید