b_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230212_163005_598.jpg

مهندس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در جلسه با سرمایه گذار بخش خصوصی بر لزوم تسهیل شرایط برای حضور سرمایه گذاران در طرح های اقتصادی استان تاکید کرد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در خصوص جلسه با سرمایه گذار بخش خصوصی برای فعالیت اقتصادی در شهرستان دورود گفت: در پی مراجعه سرمایه گذار فعال در زمینه مونتاژ خودروهای سنگین بویژه اتوبوس، به منظور سرمایه گذاری در استان، جلسه ای با محوریت بررسی ایجاد شرایط فعالیت برگزار شد.

 

مهندس ابراهیمی اظهار داشت: در این جلسه تمامی شرایط از جمله توانایی و قابلیت های سرمایه گذار مذکور مطرح و در این رابطه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های استان تسهیل می شود، افزود: با توجه به بررسی های انجام شده مقرر گردید؛ این سرمایه گذار به منظور تسریع در روند اجرایی شدن سرمایه گذاری، نسبت به تهیه مدارک لازم و ثبت در سامانه بهین یاب اقدام کند .

 

معاون استاندار لرستان ادامه داد: همچنین مقرر شد مدیر کل صمت لرستان نسبت انجام مکاتبات اداری با وزارتخانه متبوع در زمینه تسهیل در فرایند حضور سرمایه گذار در استان، اقدامات لازم را اجرایی کند .

 

مهندس ابراهیمی خاطرنشان کرد: حوزه اقتصادی استان با هدف کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی و تسهیل شرایط، تمامی اقدامات را برای حضور سرمایه گذاران در بخش صنعت استان اجرایی و پیگیری خواهد کرد .

 

🕒 یک شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید