b_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230209_172425_860.jpg

 

دکتر زیویار استاندار لرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن دعوت کرد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار گفت: با همت رهبران انقلاب و پشتیبانی مردم غیور ایران، ۴۴ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با افتخار و سربلندی می گذرد .

 

وی اظهارداشت: علیرغم تمامی سختی هایی که در این ۴۴ سال بر مردم گذشت مانند تحریم‌ها و جنگ اما این انقلاب ایستاده و استوار است .

 

استاندار لرستان ادامه داد: به ثمر نشستن خدمات نظام در قالب افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی بخشی از دستاوردهای این نظام و انقلاب به شمار می آید که همه ساله در ایام دهه مبارک فجر شاهد آن هستیم .

 

دکتر زیویار افزود: در طی این سالها همواره شاهد همراهی مردم با آرمانهای نظام بوده ایم و این اصل مهم بویژه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه تجلی پیدا می کند .

 

استاندار لرستان گفت: در همین راستا از آحاد مردم مومن و انقلابی دعوت می شود تا با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه دیگر بار با آرمانهای نظام و انقلاب تجدید پیمان کنند.

 

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب است و در ماه‌های اخیر نیز شاهد هجمه ی حملات ناجوانمردانه علیه نظام بودیم که با هوشیاری مردم پاسخ این اقدام کوردلانه داده شد .

 

دکتر زیویار اظهار کرد: انشاالله حضور مردم شریف استان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی خواهد بود بر یاوه گویی های استکبار و هم پیمانانش .

 

🕒 پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید