b_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230119_132836_724.jpg
دکتر منعمی در شورای ورزش استان اظهارداشت: برگزاری مسابقات قهرمانی جودوی کشور درخرم آباد نشانه اهتمام ویژه مسئولان استان به اهمیت ورزش و اهمیت حضوربانوان درعرصه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته های پشتیبانی،امنیتی واطلاع رسانی گفت : لازم است با بسیج تمامی امکانات به یاری برگزارکنندگان این مسابقات بشتابیم و آن را به نحوی برگزار کنیم که جلوه گر توانمندی مدیران انقلابی ومردم جهادی این دیار باشد.

دکتر منعمی بر ضرورت حفظ امنیت ، آرامش وآسایش مهمانان در ایام برگزاری این مسابقات تاکید کرد و افزود: فرماندار خرم آباد و مدیرکل امنیتی کلیه تمهیدات ترافیکی به منظور حفظ نظم دراین برنامه راطراحی و با کمک سایرنهادها در اجرای مطلوب این رویداد بزرگ ورزشی در استان تلاش مضاعف نمایند.

در ادامه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان از آمادگی دفتر امور اجتماعی استانداری و برنامه ریزی برای برگزاری مطلوب و در خور شان مسابقات قهرمانی جودوی بانوان کشور وانتخابی تیم ملی با مشارکت دستگاه های اجرایی خبر داد.

خورشیدوند ضمن بیان این مطلب درجلسه شورای ورزش استان گفت: امر به ورزش امر به معروف است و برای اجرای این معروف نیاز به تجمیع ظرفیت ها، تجهیز امکانات، مانع زدایی و اقدام مشترک داریم.

وی افزود: بابرگزاری سه جلسه مقدماتی وتدوین طرح اجرایی برگزاری مسابقات از یازدهم لغایت پانزدهم بهمن ماه و ذیل برنامه های کنگره بزرگداشت ۶۵۴۴ شهید استان و به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور نشان دادن ارزش و اهمیت مقام زن و پاسخ دادن عملی به جریانات ضدانقلابی و بانیان حوادث اخیر، این مسابقات باحضور روزانه ۳۵۰ نفر ازبانوان جودو کار سراسر کشور، ۳۰ نفر داور و ۵۰ نفر عوامل اجرایی کشوری و با همکاری فرمانداری خرم آباد، اداره کل ورزش وجوانان ،دانشگاه های لرستان،علوم پزشکی ودانشگاه فنی حرفه ای ،شهرداری،امورامنیتی وانتظامی وامور زنان و خانواده استانداری و ادارات کل استان برگزار می شود.

🗓 پنج شنبه ۲۹ دی ماه ۱۴٠١

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید