b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_354654654654654.jpg« روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عُمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد. » امام خمینی (ره)

تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی  قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) نشان از آینده نگری و تیزبینی حضرت امام دارد تا روز قدس به عنوان نماد وحدت مسلمانان جهان قرار گیرد.

روز قدس روز انفجار خشم مسلمانان علیه رژیم جعلی، جنایتکار و کودک کش اسرائیل است و در راهپیمایی روز قدس بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواهیم کرد.

برگزاری مراسم روز جهانی قدس در بسیاری از کشورهای دنیا نشان دهنده بیداری مسلمانان و دشمن شناسی آنان است .

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی مردم فهیم، غیور و ولایتمدار استان لرستان دعوت می نماییم که همچون گذشته در راهپیمایی « روز جهانی قدس» حضور یافته و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی بار دیگر وحدت، انسجام و قدرت امت اسلامی را حول محور فلسطین به نمایش بگذارند.

 

     سید احمد میرعمادی                                                                                            سید موسی خادمی

نماینده ولی فقیه در استان                                                                                          استاندار لرستان

و امام جمعه شهرستان خرم آباد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید