b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_upload_slides_64645645.jpgاستاندار لرستان بر لزوم استفاده از بانوان برای تصدی پست‌های مدیریتی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی در جلسه انجمن اسلامی آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری و صنعت توریسم حوزه بسیار مهمی است، اظهار کرد: ساماندهی قلعه فلک‎الافلاک ارزش بسیار بیشتری نسبت به راه‎اندازی بیست کارخانه پتروشیمی دارد و اگر این کار را انجام دهیم به صنعت گردشگری استان کمک خوبی کرده‎ایم.

وی ادامه داد: باید به ازای ایجاد هر شغل در پتروشیمی نزدیک سه تا چهار میلیارد تومان هزینه کرد در حالیکه در حوزه گردشگری می‎توان یک جریان اشتغال راه انداخت و با هزینه اندک شغل پایدار ایجاد کرد.

دکتر خادمی با تاکید بر اینکه لرستان پتانسیل توسعه صنعت گردشگری را دارد،افزود: صنعت توریسم می‎تواند بخشی از بار اقتصاد استان را برعهده بگیرد.

استاندار لرستان یادآور شد: باید برای توسعه صنعت گردشگری در استان تلاش عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کرد و بسیاری از عناصر با هم کار کنند تا صنعت توریسم در لرستان رونق یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت بانوان گفت: در بحث مدیریت بانوان سخت‎گیری‎ها را کمتر کردیم و حامی بانوان برای تصدی پست‎های مدیریتی هستیم و نه با حرف بلکه با عمل بر این مهم تاکید داریم.

دکتر خادمی خاطر نشان کرد: در حوزه بخشداری و معاونت فرمانداران از بانوان استفاده خواهیم کرد.

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات مدیریتی اخیر آموزش و پرورش لرستان، گفت: وزارت آموزش و پرورش در این خصوص اقدام جدی نکرده است اما قول دادند به سرعت در چند روز آینده مشکلات را برای انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان رفع کنند و ما به طور جد در حال پیگیری هستیم و مشکلاتی هم که وجود دارد، به وزارتخانه برمی‎گردد.

وی با بیان اینکه برخی معتقدند نمایندگان در انتصاب‎ها نقش صددرصدی دارند، اظهار کرد: همه چیز در اختیار نمایندگان نیست. برای ما مهم است شخصی که قرار است سمت بگیرد حامی دولت بوده یانه و تا این قضیه برایمان اثبات نشود هیچ حکمی صادر نمی‎کنیم.

دکتر خادمی با اشاره به اینکه در دوره‎های قبلی انتخابات در برخی شهرستان‏‎های لرستان مشکلاتی به وجود آمد، یادآور شد: قول می‎دهیم که به هر قیمتی انتخاباتی سالم در دوره‎های بعدی برگزار کنیم چراکه همه هنر ما به انجام درست این مهم است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید