Image result for ‫روز ارتش‬‎به فضل پروردگار، ارتش جمهورى اسلامى ایران همانطورى که امام بزرگوار(ره) مى‏خواستند و آرزو مى‏کردند و بارها بر زبان آورده بودند، یک ارتش مردمى و خدایى است. (مقام معظم رهبری)

 

۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سالروز گراميداشت حماسه جوانمردی، دلاوری و ايثار فرزندان سلحشور اين آب و خاک پر گهر است. طلیعه دارانی که  دفاع از عزت ايران اسلامي و دفاع از میهن خویش را سرلوحه کارهای خود قرار دادند.

و امسال نیز در نخستین روزهای فروردین و در جریان سیل اخیر در برخی از شهرستانهای استان لرستان و استانهای کشورمان، ارتش، بازوی پرقدرت نظام جمهوری اسلامی ایران، در آغازین لحظات این حادثه طبیعی،  وارد صحنه نبرد شدند و به مثابه دژی مستحکم همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، جانانه کوشیدند  و با همت عالی و نیتی خالصانه ،  عملکردی در خور شأن و درخشان از خود به یادگار گذاشتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران كه پاسداشتي از مقام و ايثارگري دلير مردان ارتش مي باشد را تبريك عرض نموده و عزت ايران اسلامي را در پرتو رشادتهاي ارتشيان جان بر كف از خداوند سبحان خواستارم و امیدوارم در سایه امید، ایمان و توکل به خدا و همدلی و وفاق موجود میان مردم و حافظان امنیت و آسایش، لرستان بیش از گذشته در مسیر رشد، اعتلا  و پیشرفت قرار گیرد.


سید موسی خادمی

استاندار لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید