b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_film_5465465479789874.jpgفرماندار دلفان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه حجم خسارات در حوزه‌های مختلف در این شهرستان ۴۵۰ میلیارد تومان است.

حشمت بهمنی در گفت‌وگو با روابط عمومی  استانداری لرستان، اظهار کرد: هم اکنون راه ارتباطی ۷۵ روستای شهرستان دلفان قطع است.

وی با اشاره به قطعی برق در ۲۱ روستا عنوان کرد: برق ۱۶ روستای منطقه میربگ و ۵ روستای منطقه ایتیوند قطع است.

فرماندار دلفان خاطرنشان کرد: همچنین آب شرب ۲۲ روستا در دهستان میربگ و کاکاوند  قطع است.

بهمنی تاکید کرد: برآوردهای اولیه از خسارت قریب به ۴۵۰ میلیارد تومانی در حوزه‌های مسکن، کشاورزی، آب و فاضلاب، پل‌ها، ابنیه و در دیگر بخش‌های زیربنایی و روبنایی در  شهرستان دلفان خبر می‌دهد.

وی تصریح کرد: بر اساس برآوردهای اولیه ۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی و تجاری شهری و روستایی بین ۵ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده‌اند.

وی از خسارت قریب به ۴ میلیارد تومانی در حوزه آب و فاضلاب خبر و ادامه داد: میزان خسارات اولیه در بخش آبفا روستایی نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

فرماندار دلفان با اشاره به خسارت ۲ میلیارد تومانی به حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: حجم خسارات در حوزه ابنیه، آسفالت، راه‌های روستایی و جاده‌ها نیز حدود ۸۰ میلیارد تومان است.

بهمنی با تاکید بر برآورد خسارت قریب به ۱۷۰ میلیارد تومانی در حوزه کشاورزی، بیان کرد: در مجموع برآوردهای اولیه از خسارات ۴۵۰ میلیارد تومانی در همه حوزه‌های زیربنایی و روبنایی در شهرستان دلفان خبر می‌دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید