b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_1055.jpgبه گزارش روابط عمومی َاستانداری لرستان: از خرم آباد ، دکتر خادمی استاندارلرستان در ستاد مدیریت بحران لرستان بیان کرد: استان همچنان در معرض بحران است و نباید تصور کرد که بحران و خطر سیلاب برطرف شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید نیازمندی هایی که برای رفع مشکلات مردم دارند را بیان کنند،افزود: تمامی نیازها و کمبود های استان برای مقابله با بحران اخیر را در اختیار مسئولان کشوری قرار داده ایم و در آینده نزدیک این نیازها از طرق مختلف از جمله از استان های همجوار تامین خواهند شد.

استاندار لرستان اظهار کرد:باید پیش بینی های لازم برای میزان افزایش حجم آب رودخانه های خرم آباد و کشکان طی ساعات آتی را به سرعت و دقت انجام دهیم و با توجه به این پیش بینی اقدامات بعدی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

خادمی با اشاره به اینکه مرادپور و ابراهیمی را به عنوان مدیران ویژه شهرستان های خرم آباد و و پلدختر انتخاب نموده است،تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید امکانات خود را به مناطق آسیب دیده انتقال دهند و منتظر دستور از جانب استانداری نباشند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود خاطر نشان کرد: از مردم استان خواهشمندیم به اخطار هایی که از طرف دستگاه های اجرایی صادر شده عمل کنند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید