b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2019_2_2-10_20_41_398_epp.jpgاستاندار لرستان گفت: برنامه‎هایی متناسب با استعداد استان برگزار شوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی در مراسم کلنگ‎زنی پیست بین المللی اسکی در فرسش الیگودرز اظهار کرد: امروز در روستای فرسش دو اتفاق مهم به وجود آمده که شامل جشنواره آدم برفی و آغاز احداث پیست اسکی است.

وی با بیان اینکه جشنواره آدم برفی یکی از کارهای خوبی است که در ستاد گردشگری استان به تصویب رسید، ادامه داد: هر چه بتوانیم از این جشنواره‎ها در استان برگزار کنیم به‎خصوص برنامه‎هایی که متناسب با استعداد استان است به ایجاد نشاط در بین مردم و معرفی استان به عنوان مقصد گردشگری کمک می‎کند.

خادمی به استقبال خوب مردم از این جشنواره اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که لحظات شادی را برای مردم فراهم کردیم.

استاندار لرستان در ادامه به ایجاد پیست اشاره کرد و ادامه داد: یکی از ویژگی‎های منطقه برف‎گیر بودن آن است که ورزش‎های زمستانی می‎تواند از استعدادهای منطقه باشد. از مدت‎ها قبل نیز مسئولان و نماینده شهرستان پیگیر تامین اعتبار آن بودند و خوشبختانه امروز با انعقاد تفاهم نامه بین استان و فدراسیون اسکی ۵۰ درصد هزینه از اعتبارات استانی و مابقی را وزارت ورزش فراهم می‎کند.

وی حجم کل اعتبار این طرح را ۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: هم اکنون نیمی از آن تامین و پیمانکار نیز انتخاب شده است. بخشی از تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد تله اسکی نیز خریداری شده است که امیدواریم با مناسب شدن فصل کار پیمانکار شروع کند و در فاصله زمانی کمی آن را به نتیجه برسانیم.

خادمی بیان کرد: امیدواریم سال آینده بارش‎های خوبی داشته باشیم و مردم از این پیست استفاده کنند و این محل به منطقه گردشگری و تفریحی همراه با رونق اقتصادی تبدیل شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید