b_300_0_16777215_00_http___lorestan-news.ir_images_97_image_2019_2_2-10_20_43_225_jcw.jpgاستاندار لرستان توجه ویژه به روستاها را دستاورد انقلاب و نظام عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر سید موسی خادمی در مراسم گازرسانی به روستاهای کاکاشرف اظهار کرد: به گفته امام خمینی(ره) "انقلاب ما انفجار نور بود" و یکی از مظاهر نور گرمی و نوری است که از طریق همین گاز و گازرسانی وارد خانواده‎ها شده است.

وی با بیان اینکه کارهای عمده، گسترده و مهمی در راستای آبادانی و توسعه روستاها انجام شده است، افزود: لرستان ۱۵۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که در اولویت گازرسانی بودند اما حال به میمنت نظام و انقلاب ۱۶۳۰ روستای استان از نعمت گاز بهره‎مند شدند.

خادمی بیان کرد: هم اکنون اکثر مناطق روستایی استان جاده دسترسی و آب دارند و نوسازی و بهسازی واحدهای روستایی به خوبی انجام شده است.

استاندار لرستان انجام کارهای زیرساختی در روستاها و توجه ویژه به آنها را یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام در استان عنوان کرد و ادامه داد: انتظار داریم مردم نیز با توجه به انجام اقدامات دولت و نظام فعالیت‎های اقتصادی، گردشگری و اقتصادی انجام دهند.

وی تاکید کرد: مردم روستاهای لرستان باید توجه ویژه به بحث بوم گردی و گردشگری داشته باشند.

خادمی به سد کاکاشرف نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مطالعات این سد انجام شده و قطعا پیگیری‎های لازم را خواهیم داشت، گفت: تعداد زیادی پروژه نیمه تمام در استان داریم و ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای اتمام سدهای استان نیاز است. امکان شروع پروژه جدید در استان وجود ندارد.

استاندار لرستان در پایان اظهار کرد: در بحث اجرای طرح روستای بدون بیکار قول‎هایی داده شده که باید عملیاتی شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید