درشانزدهمین جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شد؛


استاندار لرستان: مشکلات ۱۰ شرکت تولیدی استان برای از سرگیری فعالیت مرتفع شدندb_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-02-28_14-25-42.jpg

شانزدهمین جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان صبح روز چهارشنبه دهم اسفندماه به ریاست استاندار لرستان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، استاندار لرستان در این جلسه گفت: مشکلات و موانع پیش روی ۱۰ شرکت تولیدی استان با تصویب اعضای ستاد مرتفع شدند.
دکتر فرهاد زیویار عنوان کرد: در راستای این مصوبات موانع موجود از جمله معوقات بانکی، تأمین اجتماعی، بهداشت کار و معوقات گاز و برق با هماهنگی دستگاه های ذیربط مرتفع می شوند.
وی تصریح کرد: با این روند، تعلیق این مراکز تولید مرتفع شده و می توانند فعالیت خود را از سرگیری کنند.
استاندار لرستان در ادامه به بررسی مشکلات یک شرکت تولیدی طی جلسات فرعی و کارشناسی اشاره کرد و گفت: موانع پیش روی این شرکت تولیدی در این نشست به نتیجه نرسید و برای بررسی بیشتر با رویکرد رفع موانع به جلسه ی بعد موکول شد.
دکتر زیویار مشکل برق را عمده ترین مانع فعالیت این مرکز تولیدی برشمرد و عنوان کرد: تلاش تیم های کارشناسی بر این است که قبل از این که این موضوع در جریان مسائل حقوقی قرار گیرد مرتفع و به سرانجام برسد.
استاندار لرستان در خصوص سیاست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: تمامی تلاش اعضای ستاد بر این است که در جهت رفع موانع تولید استان که مسیر اصلی توسعه می باشد گامی برداشته شود.
دکتر زیویار تأکید کرد: باید با حمایت از مراکز تولیدی بستری فراهم شود که این مراکز به ثبات و پویایی برسند.
گفتنی است مراکز تولیدی زاگرس خودرو بروجرد، خمیر مایه دورود، گهر دورود، فروسیلیس بروجرد، فروآلیاژ الیگودرز، نساجی بروجرد، آب معدنی بیشه خرم آباد، الکل سازی مهر آیین خرم آباد و ماشین سازی لرستان ۱۰ مرکز تولیدی بودند که مشکلات آنها مرتفع شدند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید