×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_easysocial، کامپوننت پیدا نشد

  1. بهزادیان
  2. عمومی
  3. دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک در افزایش مشارکت مردم موثر است

صبح امروز نشست استاندار لرستان با وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با موضوع سفرهای نوروزی، تامین کالاهای اساسی و انتخابات، همزمان با استانداران سراسر کشور برگزار شد.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ،دکتر خادمی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی در سطح کشور پیشنهاد میگردد به منظور کاهش سفر های استانی،شهرهای  مقصد سفر در ایام نوروز با تدابیری از پذیرش گردشگران خودداری کرده و اماکن گردشگری و فرهنگی و تفریحی آنها تعطیل باشد و این کار می تواند انگیزه سفر را کاهش دهد.

دکتر خادمی در مورد موضوع انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک در افزایش مشارکت مردم موثر است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه انتخابات الکترونیک صرفا در کلانشهرها انجام خواهد شد خواستار تغییر این تصمیم و اجرای انتخابات الکترونیک در مراکز استانها شد و گفت : با عنایت به تجربه موفق برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای کوچک در دوره قبلی، این موضوع در شرایط کرونایی  می تواند در افزایش حضور مردم در انتخابات راهگشا باشد.

استاندار لرستان در خصوص تامین میوه شب عید و تنظیم بازار گفت : این موضوع  یکی از مظاهر دخالت  دولت در بازار است که رضایت کاملی در آن دیده نمی شود و موجب هدر رفت منابع و اختصاص یارانه دولتی خواهد شد.
 وی تصریح کرد: اگر این مورد در اختیار بازار قرار گیرد، بازار خودش را طبق عرضه و تقاضا تنظیم خواهد کرد.

ادامه مطلب...

مشاهده همه
به این پست رای دهید:
نظر
هنوز نظری قرار داده نشده است


پاسخی یافت نشد
اولین نفر باشید!
پاسخ خود را ثبت نمایید.
قراردادن نظرسنجی در پست
گزینه ها