استاندار لرستان گفت: برگزاری دیدارهای مستقیم و چهره به چهره با مردم و ارباب رجوع تداوم خواهد داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار صبح روز دوشنبه هشتم خرداد ماه در حاشیه ی جلسه ی دیدار با جمعی از مردم استان در دفتر استاندار لرستان، گفت: هر چند با حجم زیاد تقاضاها برای ملاقات عمومی و محدودیت زمان امکان دیدار چهره به چهره با همه ی مردم مقدور نیست اما هر زمان امکانش باشد برگزاری این جلسات را ادامه خواهیم داد.

 وی ادامه داد: برگزاری این جلسات باعث می شود با نیازهای مردم غریبه نبوده و از نزدیک مشکلات آنها را دیده و بشنویم.

به علت بومی بودن در خواست دیدار حضوری از جانب مردم بسیار زیاد استb_300_0_16777215_00_images_1402_photo_2023-05-30_00-33-41.jpg

استاندار تصریح کرد: به دلیل بومی بودن ما قطعا درخواست ها برای ملاقات و انتظارات عموم بیش تر از گذشته است و سعی ما بر این است که این دیدارها از جانب ما قطع نشود.

وی تأکید کرد: برگزاری جلسات چهره به چهره با عموم یک سنت حسنه بوده و هر زمان امکانش فراهم شود این دیدارها را خواهیم داشت.

زیویار در مورد  موارد مطرح شده توسط مردم در این جلسه اظهار کرد: بیماری های صعب العلاج، انتقالی کاری به خاطر مشکلات خانوادگی، پرداخت مطالبات پیمانکاران از دستگاه های اجرایی، پرداخت وام های خود اشتغالی و مشکلات برخی تولیدکنندگان در واحدهای صنعتی مهم ترین موضوعات مورد مطالبه در این دیدار بودند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید