معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران پیگیری های درون استانی انجام خواهیم داد و دستگاه های اجرایی در این خصوص موظف بوده و باید اقدام کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، مجید منعمی یکم خردادماه در جلسه هم اندیشی ریاست عالی بنیاد با نخبگان تشکل های شاهد و ایثارگر لرستان که با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی برگزارشد، گفت: برای بهبود اوضاع جامعه ایثارگران استان از هیچ کوششی در همه ابعاد دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هرمشکلی از جامعه ایثارگران به ما منعکس شود دغدغه مندانه پیگیری خواهیم کرد.

منعمی در خصوص تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: در این خصوص  قبلا مکاتبات لازم با مدیرکل امور اجتماعی برای تجمیع این موارد انجام شده است.

وی ادامه داد: این مکاتبات به منظور بررسی دلیل توقف موارد احتمالی انجام شد.

معاون استاندار اظهار کرد: در این راستا برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت ایثارگران، بنیاد شهید نیز باید بهتر همراهی کند.

منعمی تاکید کرد: پیگیری های درون استانی را انجام خواهیم داد و چنانچه دستگاهی در این خصوص تخلف کند برخورد لازم را خواهیم داشت.

وی درخصوص تشکل‌های دانشجویی عنوان کرد: ما برای صحبت با دانشجویان استقبال می‌کنیم و از نظرات دانشجویان استفاده خواهیم کرد و هرجا که لازم باشد توضیحات لازم را هم ارائه خواهیم داد.

معاون استاندار افزود: این اقدام به این منظور است که فضا روشن‌تر شده و تبیینی هم انجام شود و این از مطالبات خود ما از دانشگاه ها است.

منعمی عنوان کرد: معرفی کردن شهدا از وظیفه تشکل های دانشجویی است و انتظار می‌رود که فعالانه به میدان بیایند و این فضا را تبیین کنند و جریان‌های دانشجویی اثرگذاری باشند.

استان لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید دارد.

حضور در گلزار شهدا، افتتاح یادمان شهدای جاویدالاثر، سخنرانی در یادواره شهید بروجردی ، نشست با دانشگاهیان لرستان ، حضور در مراسم گرامیداشت روز دختر ، دیدار با جانبازان و خانواده شهید امنیت ، شرکت در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور و سخنرانی در یادواره یکهزار و ۴۰۰ شهید بمباران، ۲۹۵ شهید عملیات حاج عمران و ۱۶۹ شهید آزادسازی خرمشهر از برنامه های سفر دو روزه معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به لرستان است.b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-05-23_19-31-27.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید