b_300_0_16777215_00_images_8_2a1dd37d-3f75-4a4f-b7e0-d4637469f645.jpg

بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات نشست صمیمی استاندار با مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان با حضور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام پذیرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار در این جلسه روابط عمومی ها را به معنای واقعی جهادگران عرصه ارتباطات، تبیین کننده ظرفیت ها، توجیه کننده و مبلغ چشم اندازها و برنامه ها عنوان کرد.

استاندار لرستان روابط عمومی را یک هنر ارتباطی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان معرفی کرد که زمینه ساز دریافت انتظارات مخاطبان از سازمان مربوطه می باشد .

وی افزود: کار روابط عمومی کاری سخت و حساس است که نیاز به تبحر و تخصص دارد و به معنای جهاد واقعی است.

دکتر زیویار با اشاره به تبلیغات گسترده و جنگ رسانه ای دشمن گفت: طرف مقابل جنگ را به معنای واقعی کلمه و به صورت تمام عیار در عرصه رسانه شروع کرده که در خط مقدم نبرد ، روابط عمومی و رسانه قرار دارند و موضوع خط مقدم متفاوت بوده و قابل مقایسه با سایر بخش ها نیست.

استاندار لرستان تصریح کرد: نبرد در عرصه رسانه در جهان همچنان ادامه دارد و لازم است در این زمینه بیشتر از گذشته تلاش شود زیرا امروزه در زمینه رسانه و تبادل اطلاعات سرمایه گذاری فراوان شده و درک و شناخت دنیای امروز بدون توجه به نقش ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی امکان پذیر نیست.

نماینده عالی دولت در استان لرستان از روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی با مخاطبان و ارتباط با دستگاههای اجرایی نام برد و اظهار داشت: روابط عمومی ها نیازهای جامعه را بهتر می دانند و می شود از این موقعیت به نحو احسن استفاده کرد و معتقدم عدم استفاده از این ظرفیت نوعی خسارت است.

دکتر زیویار با اشاره به اهمیت اغناء سازی و تنویر افکار عمومی از روابط عمومی ها خواست با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و تبیین مسائل روز با احساس مسئولیت بیشتری به موضوعات بپردازند و با کنترل مباحث و اعتماد سازی عمومی همکاری لازم را با دولت داشته باشند که به حمدالله تاکنون این گونه بوده است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید