×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_easysocial، کامپوننت پیدا نشد

  1. بهزادیان
  2. عمومی
  3. شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

توصیه بر لغو سفرهای نوروزی

استاندار لرستان: به هموطنان توصیه می کنیم از سفر به لرستان در ایام نوروز خودداری کنند .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان شصت و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور برگزار شد .

استاندار لرستان در حاشیه این جلسه گفت: بر اساس گزارش ارائه شده در ستاد ملی مقابله با کرونا، در اکثر نقاط کشور به غیر از یک استان روند بیماری تا حدودی کنترل شده و در لرستان نیز شرایط تثبیت شده ای داریم .

دکتر خادمی اظهار داشت: البته باید در نظر داشت با توجه به همسایگی با استان خوزستان، شرایط هر لحظه ممکن است تغییر کند که ضرورت دارد دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش به خصوص در ایام پایانی سال رعایت شود تا نوروز آرامی برای مردم داشته باشیم .

وی در ادامه تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا از وقوع پیک چهارم کرونا در استان جلوگیری کنیم که لازمه آن رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات بویژه مراسم پنجشنبه آخر سال در آرامستان ها است .

استاندار لرستان افزود: همانگونه که قبلاً اعلام شد در نوروز هیچ‌گونه تسهیلاتی به مسافران ارائه نخواهد شد و شرایط به مانند سال های قبل نیست، از این رو توصیه می‌کنیم که هم استانی ها به سایر نقاط کشور سفر نکرده و سایر هم وطنان نیز لرستان را به عنوان مقصد خود در نوروز انتخاب نکنند .

دکتر خادمی تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به مناطق قرمز و نارنجی کاملا ممنوع است و جریمه نقدی در پی خواهد داشت که در همین رابطه جدیدترین وضعیت شهرستان های کشور به لحاظ رنگ بندی متعاقباً اطلاع رسانی می شود .

ادامه مطلب...

مشاهده همه
به این پست رای دهید:
نظر
هنوز نظری قرار داده نشده است


پاسخی یافت نشد
اولین نفر باشید!
پاسخ خود را ثبت نمایید.
قراردادن نظرسنجی در پست
گزینه ها