PhotoCollage_1667884901206.jpg

استاندار لرستان بر تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد
 
دکتر زیویار در دیدار با رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بر لزوم تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد .
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار به منظور پیگیری وضعیت استخدامی کارکنان دستگاه های اجرایی استان، با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دیدار و گفتگو کرد.
 
استاندار لرستان در رابطه با دیدار با دکتر لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: پیگیری وضعیت استخدامی نیروهای شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان از مهمترین موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.
 
دکتر زیویار اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرایی شدن بخشنامه های صادره در خصوص وضعیت  استخدامی کارکنان، پیگیری هرچه سریعتر تبدیل وضعیت کامل نیروهای ایثارگر شاغل در دستگاههای اجرایی استان مورد پیگیری و تاکید قرار گرفت .
 
وی ادامه داد: موضوع اخذ مجوز سهمیه استخدامی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در بخش های جدیدالتاسیس استان از دیگر مطالباتی بود که مورد موافقت رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور قرارگرفت .
 
استاندار لرستان افزود:  با توجه به اهمیت و حساسیت شغلی ویژه برخی از پست های سازمانی در استانداری لرستان و بخش های تابعه، لزوم تقویت جایگاه و ایجاد انگیزه پست های سازمانی از دیگر نکات مطرح شده در این دیدار بود و بررسی های لازم در رابطه با ارتقا این پستها در ساختار تشکیلاتی صورت پذیرفت .
 
🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان