IMG-20220412-WA0009.jpg

 

دکتر زیویار: راه اندازی و تکمیل پروژه های استان نیازمند جذب اعتبارات و فراهم سازی شرایط برای مشارکت سرمایه‌گذاران است .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، در ادامه پیگیری های دکتر زیویار جلسه‌ای با مدیر عامل بانک پاسارگاد به منظور مشارکت این بانک در پروژه های استان، برگزار شد .

 

استاندار در رابطه با جلسه امروز با دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد گفت: این جلسه که با حضور تیم اقتصادی استانداری لرستان همراه بود پیگیری های لازم در خصوص پروژه‌های مطروحه سفر اسفند ماه مدیر عامل بانک پاسارگاد به استان و سرمایه گذاری در اجرای طرح‌های اقتصادی انجام پذیرفت .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: اجرای سد معشوره، سیمان سفید ازنا، مجتمع پرورش ماهی ۶۰۰۰ تنی سپید دشت و گاوداری ۶ هزار رأسی دلفان از مهمترین پروژه های مورد موافقت بانک پاسارگاد بود که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

وی افزود: در صورت اجرای توافقات حاصل شده در این جلسه، روند احداث طرح سیمان سفید ازنا سرعت بیشتری خواهد گرفت و پیش بینی می شود فاز اول این طرح در تابستان سال جاری با توان تولید ۱۰۰۰ تن سیمان در روز به بهره‌برداری برسد .

 

استاندار لرستان ادامه داد: تامین منابع مورد نیاز طرح گاوداری شش هزار رأسی دلفان و موضوع سرمایه‌گذاری بانک به منظور به بهره برداری رسانیدن مجتمع ۶ هزار رأسی سپید دشت از دیگر پروژه های شاخص جلسه بود که توافقات خوبی در این زمینه نیز حاصل شد .

 

دکتر زیویار گفت: از دیگر مباحث مهم مطرح شده در جلسه، موضوع تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در اجرای طرح استراتژیک و اثر گذار سد معشوره بود که کلیات این طرح عمرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از وضعیت پروژه نیز ارائه شد .

 

وی در پایان بیان داشت: راه اندازی و تکمیل پروژه های استان نیازمند جذب اعتبارات و فراهم سازی شرایط برای مشارکت سرمایه‌گذاران است که جلسه امروز نیز در همین راستا با مدیر عامل بانک پاسارگاد در تهران برگزار گردید.

 

🗓 سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان