IMG_20220407_145911.jpg

 

دکتر زیویار به منظور پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور محترم، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر زیویار در ادامه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران دیدار و گفتگو کرد.

 

استاندار لرستان در این رابطه گفت: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار استانداری لرستان قرار دارد و دیدار امروز نیز در همین رابطه صورت گرفت .

 

دکتر زیویار اظهار داشت: لزوم توسعه زیرساخت ها و جبران کمبودهای استان در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهمترین محورهای دیدار امروز بود که گزارشی از وضعیت استان به لحاظ ظرفیت ها و پتانسیل ها به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد .

 

وی افزود: بی شک یکی از مهمترین عوامل توسعه در استان انجام اقدامات فرهنگی متناسب با ساختار جامعه است که علی رغم وجود ظرفیت‌های بسیار در لرستان، این موضوع به تناسب جایگاه آن رشد نیافته است و در  دیدار امروز بر این مهم تاکید شد .

 

استاندار لرستان افزود: مردم لرستان دارای فرهنگی غنی و سابقه درخشانی در حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و پیشرفت و توسعه حق مردمان این خطه است که با توجه به نواقص و کمبود در زیر ساخت‌ها، رفع آنها به عنوان مطالبه مهم مردم لرستان مورد انتظار است .

 

دکتر زیویار تصریح کرد: ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی، کتابخانه ها، سینما، تئاتر، فرهنگ سرا و سایر ابزارهای فرهنگی از مهمترین نیازهای مردم در حوزه فرهنگ به شمار می روند که در دیدار امروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 

وی در پایان افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از سخنان خود در رابطه با رفع نیازهای استان و همکاری در زمینه پیگیری برای به سرانجام رساندن مصوبات سفر قول مساعد داد.

 

🗓 پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۱

 🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان