وزیر کشور از صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احمد وحیدی در حاشیه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال اخیر اقدامات ارزشمندی در لرستان انجام شده و با توجه به آمار رسمی بیش از ۱۸۰ واحد تولیدی راکد در این استان احیا شده است.

وی به اقدامات صورت گرفته در حوزه صنعت، کشاورزی، آبزی پروری و دامپروری و گردشگری در این استان اشاره کرد و افزود: برخی از تولیدات کشاورزی این استان تا چهار برابر نسبت به دوره‌های قبل افزایش داشته که باعث رونق صادرات در استان شده است.

وزیر کشور به بحث وجود روان‌آب در لرستان اشاره و عنوان کرد: آبخیزداری یکی از عمده‌ترین اقدامات این استان است که می تواند از آبهای جاری را برای فعالیت مورد نیاز بهره‌گیری و از خسارات احتمالی نیز جلوگیری کند که این مهم در دستور کار دولت سیزدهم نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: در پروژه راه آهن دورود - خرم آباد ۱۸ کارگاه فعال از سرعت خوبی برخوردار است و مابقی قطعه‌ها نیز در دستور مطالعه و برنامه‌ریزی است.

وحیدی با بیان اینکه سد معشوره نیز از مطالبات و نیازمندی های این استان و مورد تاکید رییس جمهور است، گفت: امروز مجوز ماده ۲۳ این طرح صادر شده و می تواند فعالیت سد را تسریع کند.b_300_0_16777215_00_images_1401_2_photo_2024-04-06_23-53-11.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید