وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گفت: ما مدیریت استان را مدیریتی قابل، پرتوان و پرکار می‌دانیم که امورات استان را با جدیت پیگیری می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سید صولت مرتضوی بیست و سوم بهمن ماه در حاشیه ی بازدید از شرکت شیر پگاه لرستان عنوان کرد: در سفر به استان با نظارت میدانی و پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه مصوبات سفر ریاست جمهوری، بخش قابل توجهی از آن‌ها عملیاتی و برخی دیگر در دست اقدام هستند.


وی اظهار کرد: همچنین اندک مصوباتی از سفر ریاست جمهوری در استان وجود داشته که نیازمند پیگیری است.

لرستان تبدیل به کارگاه عمرانی شده

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه لرستان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده، افزود: در حوزه راه، راه‌آهن، سدها و همچنین بخش خصوصی سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده است.


پیگیری و بررسی ۶۱ مصوبه در شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان

مرتضوی تصریح کرد: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی شب گذشته در استانداری لرستان ۶۱ مصوبه داشتیم که وابسته به وزارتخانه از جمله شستا، صندوق بازنشستگی، صندوق عشایری و روستایی و آموزش فنی و حرفه‌ای است.

وی از تزریق ۳۵ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات جدید به مراکز فنی و حرفه ای استان خبر و ادامه داد: تمامی افرادی که پشت نوبت بهزیستی هستند، تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تصمیم‌های خوبی در راستای توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین مسکن مددجویان بهزیستی گرفته شده است.

هزار میلیارد تو مان به پروژها تزریق می شود

مرتضوی در خصوص پرداخت تسهیلات نیز گفت: مقرر شد تا سقف هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه‌های معرفی شده از سوی مجموعه‌های وابسته به وزارت کار برای رونق و توسعه لرستان پرداخت شود.

تکذیب نسبت دادن انتقاد وزیر تعاون به مجموعه مدیریت استان
 
وی با تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریتی استان، گفت: در جلسه شب گذشته به عملکرد یکی از بانک‌ها متعرض شدم، شنیدم که در فضای مجازی استان این انتقاد را به عملکرد مجموعه مدیریتی استان نسبت داده‌اند که این‌گونه نبوده است.


مدیریت استان، قابل، پرکار ، پرتوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ما مدیریت استان را مدیریتی قb_300_0_16777215_00_images_1401_2_photo_2024-04-06_23-20-01.jpgابل، پرکار و پر توان می‌دانیم که امورات استان را به جدیت پیگیری می‌کنند.

اختصاص ۲۵۰میلیاردو نیز ۵۰میلیارد تومان

مرتضوی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برای ۵ طرح زیربنایی از محل ماده ۵۶ تخصیص داده است، افزود: همچنین این بانک ۵۰ میلیاد تومان نیز برای یکی از تصفیه خانه های استان اختصاص داده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید