معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، پرداختن به شخصیت امام خمینی (ره) را مصداق اصیل و اساسی حرکت انقلاب اسلامی دانست .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، مجید منعمی روز سه‌شنبه در سومین جلسه ستاد  گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی در استانداری لرستان گفت : در شهرستان‌های استان‌ ویژه‌‌برنامه‌هایی برای بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) باید در نظر گرفته شود.  

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در سی و چهارمین سالگرد امام  عنوان کرد: با همت فرمانداران و فرماندهی نواحی سپاه شهرستان‌ها برنامه‌های مختلف برای برگزاری در سطح استان نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جمله‌ای از شهید آوینی که "عَلَم خمینی بر زمین نمی‌ماند، مگر ما مُرده‌ایم" افزود: دفاع و جنگ تمام نشده است.

منعمی گفت: به‌صورت خاص، پاسداران در مجموعه مقدس سپاه پاسداران مشغول خدمت هستند و به صورت عام همه دغدغه‌مندان نسبت به انقلاب، اسلام و ارزش‌های اسلامی پاسدار هستند.

معاون استاندار ادامه داد: کسانی که این دغدغه را دارند اجازه نخواهند داد عَلَم امام بر زمین بیفتد و هرکس بیشتر وقت بگذارد و شانه زیر بار مسئولیت دهد در این مسیر اجر و قرب بیشتری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، پرداختن به شخصیت  بنیانگذار انقلاب را مصداق اصیل و اساسی حرکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی به عنوان تمثال انقلاب مطرح می‌شوند. همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: "این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست" و این نشان می‌دهد باید به صورت ویژه به شخصیت امام (ره) بپردازیم.

منعمی با تاکید بر اینکه  فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی در زمینه همکاری با ستاد گرامی‌داشت ارتحال امام براساس ماموریت ذاتی خود با تمام قوا خدمات قابل قبول را باید ارائه دهند، افزود: این مراسم باید در حد اعلا برگزار شود.

وی با تشکر از دستگاه‌هایی که فعالانه پای کار آمده‌اند تاکید کرد: در شهرداری‌ مرکز استان و سایر شهرهای استان تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری به‌گونه‌ای انجام شود که  بزرگداشت ارتحال امام به عنوان محور اصلی و اساسی انقلاب نمود داشته باشد.b_300_0_16777215_00_images_1402_photo_2023-05-31_01-35-50.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید