b_300_0_16777215_00_images_1402_photo_2023-05-27_19-35-02.jpgنمایندگان حرکت عصائب اهل الحق حشدالشعبی کشور عراق صبح چهارم خردادماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، در این دیدار که با هماهنگی «مهردادلک »دستیار استاندار لرستان در امر مردمی سازی دولت برگزار شد، طرفین در دو رویکرد همکاری بیش تر در برپایی مواکب لرستان در خاک عراق در اربعین حسینی و برقراری مراودات اقتصادی دو استان لرستان و نجف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این راستا فرهاد زیویار ضمن قدردانی از همکاری این حرکت در برپایی مواکب لرستانی ها در جریان اربعین سال گذشته خواستار همکاری بیش تر به منظور برپایی هر چه باشکوه تر مواکب لرستانی ها در جریان مراسم اربعین حسینی سال جاری شد.

زیویار همچنین بر تقویت ارتباطات اقتصادی به منظور افزایش مراودات بخش اقتصادی  استان و استان های کشور عراق خصوصا استان نجف  تاکید کرد.

  یاد آور می شود،در این راستا قبلا جلساتی با حضور  نمایندگان حرکت عصائب اهل الحق حشدالشعبی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رئیس اتاق بازرگانی استان به منظور افزایش مراودات اقتصادی طرفین برگزار شده بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید