در هفتمین روز از سی و چهارمین نمایشگاه کتاب، استاندار لرستان از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، هفتمین روز از سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، فرهاد زیویار b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-05-17_01-18-25.jpgضمن دیدار با یاسر احمدوند، رئیس این دوره از نمایشگاه کتاب و غرفه‌های ناشران لرستانی حاضر در نمایشگاه بازدید کرد.

زیویار در این دیدار با بیان اینکه قیمت کاغذ گران است و کتاب‌ها با قیمت زیاد منتشر می‌شود و این نکته‌ای است که سرعت و شتاب خرید کتاب را کم می‌کند، عنوان کرد: افزایش قیمت کتاب، نمی‌تواند مانعی برای نخریدن و نخواندن کتاب باشد؛ چراکه با قیمت‌های متوسط نیز  امکان خرید ۵ عنوان کتاب در سال وجود دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه کتاب فقط متن نیست، و اثری از صاحب اثر نیست، عنوان کرد: کتاب چرخه‌ای را به وجود می‌آورد که یک بخش آن اطلاعات کتاب است از سوی صاحب اثر خلق می‌شود و مخاطب آن‌را مطالعه می‌کند، بخش‌های دیگری که در تولید کتاب نقش دارند نیز هم جز اصحاب فرهنگ به شمار می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه زنجیره ارزش کتاب را باید مد نظر قرار داد گفت: کتاب از بین رفتنی نیست.

استاندار لرستان برگزاری نمایشگاه کتاب را برای هر موضوعی مفید دانست و افزود: بخش‌های مختلفی که در نمایشگاه‌ها مخاطب قرار می‌گیرند می‌توانند، تبادل اطلاعات و تجربیات را داشته باشند، به نوعی نمایشگاه هم اطلاع‌رسانی، هم اطلاع دادن و هم جمع کردن ظرفیت‌ها است.

در این دیدار احمدوند گزارشی از روند اجرای نمایشگاه بیان کرد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد کرم‌الهی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و حمید آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد همراهی کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید