استاندار لرستان در آئین کلنگ زنی کارخانه نوار  نقاله سازی استیل کرد لرستان، گفت: فقط در صورت همدلی و همراهی است که شاهد اتفاقات خوب در لرستان خواهیم شد و هیچ عاملی هم نمی تواند جلوی صنعتی شدن و پیشرفت استان لرستان را بگیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ، فرهاد زیویار در آیین کلنگ زنی پروژه نقاله سازی استیل کرد لرستان که عصر امروز در شهرستان سلسله انجام پذیرفت ، ضمن تبریک روز معلم و کارگر اظهار داشت: مقارن با این ایام در استان لرستان و در شهرستان سلسله یک اتفاق خوب رقم زده شد که صرف نظر از بعد اقتصادی، ماحصل همدلی و تلاشی بود که توسط دست اندرکاران این حوزه و مسئولین اجرایی قوه مقننه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  و همراهی مردم در واگذاری زمین و در همه بخش ها بود.

 وی افزود: شهرستان سلسله نشان داد که میتوان به واسطه سرمایه انسانی با همدلی و همراهی، علاوه بر داشتن اقلیم و امکانات خدادادی که ما همواره شکرگزار درگاه الهی هستیم گام اول در ایجاد صنعت درسطح خوبش در الشتر برداشته شود و همه ما هم به عنوان خادم مردم باید کمک کنیم زیرا مردم دلفان و سلسله و لرستان استحقاق بهتر از این را نیز دارند.

استاندار لرستان با بیان اهمیت همدلی و همراهی همه عوامل گفت: فقط در صورت همدلی و همراهی است که شاهد اتفاقات خوب در لرستان خواهیم شد و هیچ عاملی هم نمی تواند جلوی صنعتی شدن و پیشرفت استان لرستان را بگیرد.
b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-05-04_19-38-36.jpg
 نماینده عالی دولت در استان لرستان گفت: این پروژه یک پروژه اساسی است که در بخش صنعت لاستیک سازی کاربرد دارد.

 وی افزود: پشتیبانی و  سرمایه‌گذاری این طرح را شرکت فولاد مبارکه و شرکت معدن و فلزات با سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان تقبل کرده اند که در صورت تکمیل برای بالغ بر ۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید