معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: تعرفه های پزشکی بخش خصوصی در استان ۵ درصد کمتر از نرخ ابلاغی کشوری در هیات دولت تعیین شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، مجید منعمی سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در کمیته بررسی تعرفه های پزشکی بخش خصوصی استان، عنوان کرد: براساس اختیاراتی که کمیته استانی تعیین تعرفه ها دارد و با درنظر گرفتن   اقتصاد استان  ،  این مقدار در لرستان  از نرخ کشوری کمتر شد.

وی همچنین به برنامه های حمایتی از بیماران خاص و صعب العلاج در استان اشاره و اظهار کرد: تا کنون بیش از ۱۶ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان شناسایی و نشان دار شده اند.

معاون استاندار کمک های اعطایی به این بیماران در سال گذشته را قابل ملاحظه برشمرد و گفت: در سال پیشرو مبالغ بلاعوضی مازاد بر بیمه ها برای بیماران نشان دار شده از طریق صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج در نظر گرفته شده است.

کمیته ی تعیین تعرفه های پزشکی بخش خصوصی استان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و با هماهنگی مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد.
در این کمیته دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، رئیس اداره کل بیمه سلامت، معاون درمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح حضور داشتند.b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-04-30_01-24-46.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید