معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: ایجاد ثروت بر مبنای کار و تولید زمینه ساز رشد و توسعه پایدار کشور است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی صبح روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در مراسم روز کارگرعنوان کرد: اگر درکشوری مبنای درآمدها غیر از کار و تولید و براساس واسطه گری و دلالی باشد به جز سم و هلاکت چیزی نخواهد داشت.
وی با اشاره یه بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع کارگران مبنی بر این که باید جلوی ثروت های بادآورده گرفته شود، اظهار کرد: تا زمانی که دلالان که بدون استفاده از فکرو بازویشان از فضای ملتهب و کذایی بازار سواستفاده کرده و روزانه میلیون ها تومان جمع می کنند در برابر کارگران شرافتمند حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.
معاون استاندار ابراز کرد: کارگران باشرافت که برپایه ی فکر و بازوی خود حقوق دریافت می کنند در یک رقابت ناعادلانه با قشری که با واسطه گری به ثروت های بادآورده رسیده اند قرار دارند.
ابراهیمی ادامه داد: مادامی که همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند جلوی این ثروت های بادآورده و دلالی ها گرفته نشود وضع به همین منوال خواهد بود.
وی افزود: قشر دلال ثروت بادآورده ی خود را بدون زحمت و بدون هیچ گونه مالیاتی به دست آورده که باید تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود.
معاون استاندار با تاکید بر این که فلسفه ی خلقت چیزی جز ابتلا و امتحان نیست، تصریح کرد: آنچه که مسلم است ما به این امیدواریم که جامعه ی کارگر و سایر اقشار حقوق بگیر در زندگی سایر افراد جامعه نقش آفرینی کرده و شرافت مندانه زندگی می کنند.
وی با اشاره به مشکلاتی که دلالان برای معیشت مردم ایجاد می کنند، عنوان کرد: انسان باید اثرگذار بوده و نقش آفرین باشد و در غیر این صورت بودن و نبودنش حتی با هزاران میلیارد ثروت مهم نخواهد بود.
معاون استاندار با اشاره به تلاقی هفته معلم و کار و کارگر، اظهار کرد: معلمان، اندیشه ورزان و کارگران سمبل زندگی شرافت مند هستند.
ابراهیمی همچنین به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور یک پیچ تاریخی است که آخرین پیچ مشکلات کشور است.
وی ادامه داد: اگر به یاری خدا از این پیچ نیز مانند گذشته عبور کنیم جای خود را در پازل جهانی پیدا کرده و در بین کشورهای توسعه یافته نظام جهانی قرار خواهیم گرفت.
معاون استاندار تأکید کرد: همه ی مشکلات ما این است که در دنیا نقش آفرینیم و پذیرفتن این موضوع از طرف ابرقدرتان سخت است.
ابراهیمی با اشاره به این که در حال گذر از آخرین پله های رسیدن به سرمنزل اهداف نظام هستیم، عنوان کرد: امیدوارم همه با هم و در کنار هم چرخ صنعت و تولید استان را به گردش درآوریم.
وی ابراز امیدواری کرد سال پیشرو سالی باشد که با اعطای بسته های حمایتی و تسهیلات مناسب واحدهای تولیدی تقویت شده تا کارگران نیز از آن بهره مند شوند.
مراسم روز کارگر با حضور معاونین سیاسی امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان، مدیر کل تأمین اجتماعی استان، برخی از مقامات مسئول استان و جمعی از کارگران بخش های مختلف استان برگزار شد.
در این مراسم از کارگران نمونه تجلیل شد.b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-05-02_01-53-31.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید