معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بر همکاری و تعامل بیش تر بانک های عامل و شورای عالی معماری و شهرسازی کشور در جهت تسریع در روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، احمدرضا دالوند در جلسه بررسی وضعیت نهضت ملی مسکن در استان گفت: در صورت اعطای به موقع تسهیلات توسط بانک های عامل روند ساخت در نهضت ملی با شتاب بیش تری به پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به کمبود زمین در برخی از شهرستان ها برای پوشش کامل متقاضیان و ضرورت همکاری برای الحاق زمین های مورد نیاز به این طرح، ادامه داد: انتظار داریم در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور نیز روند الحاق زمین های مورد نیاز سریع تر انجام شود.

معاون استاندار تصریح کرد: با توجه به حضور نمایندگان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی در جلسه ی امروز، هماهنگی های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

دالوند همچنین به الحاق ۱۸ هکتار اراضی محله قاضی آباد شهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: این موضوع تعیین تکلیف شده و در نوبت رسیدگی و تصویب شورای عالی مسکن و شهرسازی است که انتظار می رود هرچه سریع‌تر نهایی شود .

 دالوند گفت: تامین منابع مالی پروژه نهضت ملی مسکن از دو محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی صورت می گیرد.

 معاون استاندار عنوان کرد:امیدواریم با مصوبات این جلسه و همکاری دستگاه‌ها و بانک‌ها نهضت ملی مسکن در استان شتاب بیشتری پیدا کند.

جلسه ی بررسی وضعیت نهضت ملی مسکن در استان با حضور نمایندگان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی ظهر روز شنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه در سالن جلسات شماره ۲ استانداری لرستان برگزار شد.b_300_0_16777215_00_images_8_169158917.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید