استاندار لرستان گفت: ورزشکاران لرستان می توانند به رشد و پیشرفت ورزش کشور در رشته های مختلف کمک کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار ششم اردیبهشت در دیدار با غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی، ورزشی و نائب رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزشکاران لرستانی دارای استعداد و توانایی فراوان در رشته‌های گوناگون هستند و در برهه‌های مختلف در اکثر رشته‌های ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند، عنوان کرد: ورزشکاران لُر توانسته‌‌اند با بضاعت کم لرستان از لحاظ امکانات ورزشی، در تیم‌های بزرگ کشور و حتی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلفی همچون فوتبال، هندبال، ورزش‌های رزمی، کشتی، وزنه‌برداری حرف برای گفتن داشته باشند و عناوین قهرمانی را کسب کنند.
وی با اشاره به موفقیت کشتی گیران لرستانی در دهه ۶۰ و اوایل ۷۰ اظهار کرد: در این دوره بسیاری از اعضای تیم ملی را ورزشکاران لرستانی تشکیل داده بودند.
 زیویار با تأکید بر توجه بیشتر به ورزش لرستان افزود: این توجه از روی استیصال نیست؛ بلکه ورزشکاران لرستانی به دلیل توانمندی‌های خود می‌توانند به پیشرفت ورزش در  ورزش کشور کمک کنند.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه جریان‌سازی مناسبی در ورزش لرستان به وجود آمده است افزود: این جنب‌وجوش می‌تواند منشا اثرگذاری باشد و اگر در رشته‌های ورزشی تعهد در کنار توانمندی‌ها قرار بگیرد در ورزش حرف‌‌های بسیاری برای گفتن وجود خواهد داشت.
وی بر هم افزایی بخش‌های مختلف استان در استفاده از ظرفیت‌های ورزشی در استان تأکید کرد.

در این دیدار مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار، احمدرضا دالوند، معاون امور عمرانی استاندار، سیروس ابراهیمی، معاون امور اقتصادی استاندار و سیدآرش قیاسیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان حضور داشتند.b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-04-27_23-20-12.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید