استاندار لرستان گفت: با هر گونه تخلف در بازار با اشد مجازات برخورد خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار ششم اردیبشت ماه در نشست تنظیم بازار استان اظهار کرد: نظارت ها در بازار باید دقیق باشد و در صورت دریافت هرگونه گزارش تخلف با اشد مجازات برخورد خواهد شد.
استاندار لرستان گفت: قیمت کالاهای اساسی مانند گوشت گرم، مرغ و لبنیات در لرستان نسبت به سایر استان های کشور متعادل است.
وی گفت: جز استان های تولید کننده مرغ بوده  و خوشبختانه حتی  مازاد تولید داریم  که قیمت این قلم در لرستان نسبت به سایر استان ها  پایین  تر می‌باشد.
استاندار ادامه داد: سیاست کلی دولت تعادل سازی بازار می‌باشد و همه دستگاه‌های مسوول در تنظیم بازار باید هماهنگ بوده و جلسات را برگزار کنند همچنین نظارت ها با هماهنگی بین دستگاه های متولی ضروری است.
زیویار افزود: نظارت بر تولید و توزیع، همچنین نظارت بر تأمین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران به صورت دقیق صورت خواهد گرفت.
استاندار لرستان بیان کرد: شرایط استان در برخی از اقلام اساسی و استراتژیک مناسب است بنابراین مدیریت و هماهنگی در نظام توزیع ضروری است، سامانه های مختلف در این راستا می‌تواند به نظم بیشتر،کمک کند و میزان تولید و توزیع براحتی بررسی می‌شود.
زیویار گفت: در ۱۱ ماه گذشته برخی مسایل روشن شد که میزان مصرف واقعی نبوده و حدود ۱۰۰ تن میزان مصرف واقعی در لرستان مصرف گوشت مرغ است.
وی ادامه داد: با ورود و نظارت دستگاه های متولی در بازار بسیاری از مشکلات برطرف شد و اکنون استان دروضعیت مناسبی قرار دارد همچنین همراهی و همکاری می‌تواند دغدغه‌های اصلی را کاهش دهد.
استاندار لرستان گفت: شرایط استان در خصوص قیمت گوشت گرم، مرغ و لبنیات متعادل است و مازاد به سایر استان ها صادر می‌شود.b_300_0_16777215_00_images_8_photo_2023-04-27_23-12-37.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید