استاندار لرستان از راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان لرستان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار گفت: طی بازدیدی که همراه با نماینده وزیر امور خارجه و نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از محل در نظر گرفته شده برای دفتر وزارت امور خارجه داشتیم، زیرساخت های لازم برای راه اندازی آن بررسی شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط مورد نظر برای راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان هموار شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان از یک دهه پیش در دستور کار استانداران سابق قرار داشته است.

زیویار افزود: پیگیری های زیادی در زمان مسئولین گذشته ی استان انجام شده که در این دوره به بار می نشیند.

وی اظهار کرد: راه اندازی این دفتر در استان می تواند زمینه ی پیگیری مسائل زیادی از استان را از طریق وزارت امور خارجه فراهم آورد.

استاندار لرستان همچنین از پیگیری های نماینده مردم کوهدشت و رومشکان برای تکمیل و راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان قدردانی کرد.

گفتنی است استاندار لرستان، زمانیان نماینده وزیر امورخارجه در امور دفاتر استانی، مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان، ابراهیمی معاون اقتصادی، بیرانوند مدیر کل سیاسی، حسینی مدیر کل حوزه و خسروپور مدیر کل اداری و مالی استانداری لرستان عصر  نوزدهم فروردین ماه ضمن بازدید از محلدر نظر گرفته شده برای  دفتر وزارت امور خارجه در استان، امکانات موجود را بررسی کردند.b_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-04-17_22-56-54.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید