در سالروز ولادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در مراسمی استاندار لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاونین استاندار ، مدیر کل حوزه  استاندار، مدیر کل بنیاد شهید و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با جمعی از جانبازان قطع نخاعی و جانبازان بالای ۷۰ درصد استان، دیدار و گفتگو کرد. استاندار لرستان در خصوص بررسی مشکلات جانبازان و پیگیری مسائل آنان تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان،دکتر زیویار، هدف از این برنامه را دلجویی و دیدار با جانبازان و بررسی مسائل و مشکلات آنان برشمرد و اظهار داشت:
در شب میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت،خدمت جانبازان معزز استان لرستان رسیدیم که در این محفل گرم و صمیمی عمدتا جانبازان ۷۰ درصد و قطع نخاعی حضور داشتند.

 استاندار لرستان با بیان اینکه تعداد زیادی از همرزمان این عزیزان به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند گفت: جسم این فرزندان انقلاب در مسیر حفظ ارزش های اسلامی به مشکلاتی دچار شده که شب و روز جهادگونه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: در این برنامه ضمن جویا شدن از مشکلات عدیده  این عزیزان که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و همکاران ایشان و معاونین استاندار و تعدادی از مدیران اجرایی استان انجام پذیرفت، ضمن پیگیری مسائل و مشکلات این قشر معزز آنچه مقدور بود خدمت آنها مطرح و بنا شد در جلسه ای مستقل و جداگانه در استانداری لرستان به صورت خصوصی نکاتی را مطرح کنند تا در حد امکان نسبت به رفع و رجوع آن اقدام شود.

 در این دیدار صمیمی، دکتر زیویار ابراز امیدواری کردطی جلساتی که در استانداری با این جانبازان خواهد داشت بخشی از مشکلات و انتظارات آنان مرتفع گردد.

پس از این مراسم نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار و ضیافت افطار به همت اداره کل بنیاد شهید وایثارگران استان انجام پذیرفت.
b_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-04-17_22-47-57.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید