استاندار لرستان گفت: روگذر تقاطع ۲۴ متری شهید کاکاوند از بلوار شریعتی به کوی فلسطین تا دهه فجر سال آینده ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در مراسم کلنگ زنی ساخت روگذر تقاطع بلوار شریعتی به کوی فلسطین گفت: طبق تفاهم نامه و قرارداد ساخت این پروژه، مدت زمان تعیین شده برای تکمیل آن دهه فجر سال آینده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که طول این روگذر ۳۷۰ متر می باشد،عنوان کرد: ساخت این روگذر به خاطر بار سنگین ترافیک که در این منطقه ایجاد می کرد، از مطالبات سکنه و کسبه منطقه و مردم خرم آباد بود.

استاندارادامه داد: ساخت این پروژه ممکن است تا زمان تکمیل مشکلاتی را برای اهالی این منطقه ایجاد کند که انتظار داریم مردم تحمل کنند.

زیویار این طرح را نتیجه ی تلاش و همدلی مسئولین به ویژه شهردار سابق و کنونی شهر، اعضای شورای شهر، تیم اجرایی استانداری و سایر مسئولین ذیربط دانست و اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده قرارداد ساخت دو تقاطع غیر هم سطح در شهر خرم آباد با قرارگاه سازندگی منعقد شد که این تقاطع اولین طرح آن خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری مسئولان این پروژه در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

مراسم کلنگ زنی تقاطع خیابان ۲۴ متری شهید کاکاوند در بلوار شریعتی به منطقه ی کوی فلسطین خرم آباد صبح روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه با حضور استاندار لرستان برگزار شد.b_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-04-06_23-46-33.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید