کارگروه اشتغال استان با رویکرد اشتغال پایدار در روستاها برگزار شد؛
b_300_0_16777215_00_images_1401_IMG_0286.JPG
استاندار لرستان: در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده باید بهترین کارنامه را ایجاد کنیم

کارگروه اشتغال استان به ریاست استاندار لرستان و با رویکرد اشتغال پایدار در روستاها صبح روز یک شنبه هفتم اسفندماه تشکیل جلسه داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، استاندار لرستان در این جلسه گفت: در راستی آزمایی  مشاغل ایجاد شده باید با بیشترین  نظارت ها بهترین کارنامه را ایجاد کنیم.
دکتر فرهاد زیویار عنوان کرد: خوشبختانه درجذب و اعطای تسهیلات اشتغال از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه طی یک سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باید به همان مقدار درراستی آزمایی خوب عمل کنیم.
استاندار لرستان یکی ازمهم ترین عوامل عدم توسعه یافتگی استان را عدم نظارت در زمان اجرا در ادوار گذشته برشمرد و افزود: امروز نظارت بیشتر نسبت به اهلیت ها به ویژه در طرح های اشتغال بسیار مهم و حیاتی است.
وی همچنین در مورد هماهنگی و همراهی دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و اداره کل کار و تعاون اجتماعی در راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده، اظهار کرد: هدف تمامی دستگاه های نظارتی در نهایت خدمت به مردم و انجام کار به نحو احسن است که هم جهت و همگام هستند.
بنا بر گزارش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، لرستان تنها استان کشور است که برای اعطای تسهیلات اشتغال دارای  سه فیلتر شامل :  اداره کل اقتصاد و دارایی، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و شورای توسعه و برنامه ریزی می باشد ، که در راستی آزمایی طرح های اشتغال بسیار تأثیرگذار می باشند.
در این جلسه رئیس سازمان بازرسی استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط نیز حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید