بسمه تعالی

 رشادت ها و ایثار پاسداران در نبرد حق علیه باطل الگویی راستین از قیام سرور و سالار شهیدان در مبارزه با دشمنان اسلام و انسانیت است.

سپاه پاسداران با تاسی از امام حسین(ع) در مقاومت و محافظت از امنیت و جان و ناموس امت اسلامی همواره سربلند هستند.

نقش این مجموعه ی  بی نظیر  ، در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و حتی عمران و آبادانی  کشور بسیار مهم و حیاتی است.

امروز سپاه پاسداران امید مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط جهان است چرا که فلسفه ی این مجموعه ی مردمی با الگوگیری از سرور شهیدان، دفاع از مظلوم در برابر ظالم است.
و به همین دلیل است که مورد بغض  ایادی شیطان است و کشورها و مجموعه های تبهکار و آدمکش برای تحریم و یا ضربه به سپاه پاسداران هم داستان شده اند ، اما از رعب و هیبت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جرأت اقدام مستقیم ندارند.

مبارزه ی جانانه ی پاسداران جان برکف به رهبری سردار دلها با  قاتلان و متمردان مزدور داعش در دفاع از حرم معصومین و ملت مظلوم سوریه گویای این واقعیت است که پاسداران تا پای جان در دفاع از مظلومان می ایستند.

به راستی این همان فلسفه و آرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به روشنی در عمل پاسداران قابل رویت است.

سپاه پاسداران از زمان تاسیس تا به امروز همواره یک رکن اساسی در پیشبرد آرمان های نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران بوده و همچنان هست.

بی شک مسیر آرمان های انقلاب و مردم با حضور پاسداران جان برکف تا زمان حکومت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

امیدوارم خداوند توفیقی عنایت فرمایند که همه ی ما همچنان و با صلابت در این مسیر حرکت کرده و جملگی پاسدار باشیم.

فرارسیدن سالروز سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و روز "پاسدار" را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تمامی پاسداران ایران اسلامی به ویژه مجموعه ی همیشه سرفراز سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در استان لرستان و ملت  سرفراز ایران اسلامی ، تبریک عرض می کنم.


b_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-02-26_07-59-42.jpg

پنجم اسفندماه
فرهاد زیویار استاندار لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید