معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار: سامانه ی ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی می شود

 b_300_0_16777215_00_images_1401_photo_2023-02-19_10-51-51.jpg

اولین کمیته اجرایی مدیریت دانش صبح روز یک شنبه سی ام بهمن ماه به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان در این جلسه گفت: سامانه ی ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه اندازی و آماده ی بهره برداری متقاضیان خواهد شد.

دکتر حمید کشکولی عنوان کرد: مدیران و کارشناسان شاغل در واحدهای مختلف استانداری می توانند تجارب و ایده های سازنده ی خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: انتخاب و تأیید ایده ها و تجارب کاربردی توسط خبرگان منتخب مرتبط با موضوع مطلب ارائه شده انجام خواهد شد.

معاون استاندار تصریح کرد: ثبت این تجارب و ایده ها می تواند یک مسیر راهبردی مناسب برای مدیران و کارشناسان فعلی و آینده دستگاه باشد.

دکتر کشکولی تأکید کرد: طراحی ساختار مناسب در راستای دانش مند بودن برنامه های مدیریتی و عملیاتی دستگاه ها یکی از عناصر کلیدی توسعه می باشد.

ساختار راهبردی و اجرایی برنامه مدیریت دانش که نقش هایی برای مدیران ستادی و معاونت ها در آن مطرح شده از مهم ترین عناوین تشریح شده در این کمیته بودند.

مدیریت دانش با بهره گیری از دارایی های دانشی نقش مهمی در پیشرفت و تعالی دستگاه های اجرایی ایفا می کند. این برنامه با افزایش بهره وری و اثربخشی فرآیندها بهبود خدمات دستگاهی را رقم می زند.بهبود تصمیم گیری و تصمیم سازی در سطوح مختلف سازمان و راهکارهای مشخص به دنبال شناسایی، نگهداری، تسهیل و توسعه منابع دانشی است. در وزارت کشور با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعدد حوزه های وظیفه و تأثیر مستقیم عملکرد این وزارتخانه در سطح معیشت، رفاه و امنیت جامعه شناسایی منابع دانشی در کنار استخراج مسائل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید