b_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230211_203635_215.jpg

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: انتخاب فرهنگ ملی و مذهبی تصمیم مردم ایران در زمان حکومت طاغوت بود که منجر به انقلاب شد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سردار نقدی با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت : پیش از پیروزی انقلاب، همه چیز اعم از فرهنگ، صنعت و ... وارداتی بود و همواره دست ما جلوی دشمن دراز بود، ملت اراده کرد که از این ذلت بیرون آمده و نیازهای خود را تامین و تولید کند.

 

سردار نقدی اظهار داشت: ملت ایران تصمیم گرفت به جای فرهنگ وارداتی غرب، فرهنگ ملی و مذهبی خودش را انتخاب و دنبال کند و به جای اینکه آمریکایی‌ها برای کشور تصمیم بگیرند چه کسی رهبر، نخست وزیر و وزیر کشورش باشد، خودش تصمیم بگیرد.

 

وی افزود: تصمیم ملت این بود که از قعر جدول علم و دانش، خودش را به بالای قله علم و دانش برساند، وقتی ملتی می‌خواهد که قهرمان و پیش رو باشد، سختی‌های راه را می‌داند، لذا شکنجه‌های دوران شاه را تحمل کرد، کشتارها را تحمل کرد و در مقابل دژخیمان شاه به میدان آمده و همه تصمیم گرفتند که ارزش‌های خود را پاس بداریم .

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بعد از پیروزی ملت در ۲۲ بهمن دشمن بیکار ننشست و در پی ذلت مردم بود تا همه منابع، نفت و معادن کشور را غارت کند .

 

سردار نقدی تصریح کرد: اما مردم ایران سختی کشیدند تا پیشرفت کنند لذا تحمل مشکلات ارزشش را داشت، کشوری که در رتبه ۵۳ علمی دنیا بود، امروز در رتبه ۱۵ علمی دنیا قرار دارد.

 

وی اظهار کرد: امروز همه ارکان نظام با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، ایران کشوری آزاد و با اراده مردم است، این برای دشمنان که می‌خواهند ملت‌ها را چپاول کنند غیر قابل تحمل است.

 

سردار نقدی ادامه داد: امروز دنیا ناظر پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌هاست، ایران امروز در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد .

 

وی با اشاره به تبلیغات دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای علیه ملت ایران گفت: ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد و آنها از این موضوع وحشت دارند زیرا ایران الگویی را ارائه کرد که امروز مورد احترام مردم دنیا است و از آن برای ایستادگی در مقابل استکبار الهام می‌گیرند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت هرگز پشت ولایت را خالی نکرده و در مقابل جنگ روانی عظیم و بی نظیر دشمن، با بصیرت و شناخت پشت سر انقلاب ایستاد و این نمایش عظیم مردمی علامت این ایستادگی و مقاومت است.

 

سردار نقدی اظهار داشت: این سختی‌ها بی نتیجه و بی ثمر نبوده و همه پیشرفت‌ها را در عرصه‌های مختلف برای ملت ایران به دنبال داشته است.

 

وی با بیان اینکه شهیدان با نثار هستی خویش این مواهب را نصیب ملت کردند، افزود: دورود می‌فرستم به مردان و شیر زنان قهرمان که انقلاب را به ثمر نشاندند و شما مردم غیور که ۴۴ سال از انقلاب پاسداری کردید.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مردم لرستان گفت: معنای غیرت و جوانمردی را از شما به یاد داریم، لرستان یعنی آزادگی، شجاعت، دلیرمردی، ایستادگی، مقاومت، فهم، بصیرت، ولایتمداری و عاشقانه پای ولایت و رهبری ایستادن .

 

🕒 شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید