b_300_0_16777215_00_images_1401_11_IMG_20230206_202744_927.jpg

 

 

دکتر منعمی نوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در سفر به معمولان از وضعیت پل شهدای معمولان بازدید کرد .

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، عصر امروز دکتر منعمی نوری با حضور کوروش بیرانوند مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به منظور بازدید از وضعیت معمولان وارد این شهرستان شد .

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حاشیه این سفر گفت: در راستای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر، عصر امروز در سفر به معمولان از پل شهدای این شهر بازدید شد . 

 

 

 دکتر منعمی نوری اظهار داشت: در بازدید عصر امروز از پل شهدای معمولان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه مورد بررسی قرار گرفت که با سرعت قابل قبول در ساخت آن امیدواریم در روزهای پایانی دهه فجر به بهره برداری برسد .

 

وی در ادامه با اشاره به ارتقا شهر معمولان به شهرستان افزود: این موضوع باعث رشد و شکوفایی این شهر خواهد شد و در روند رو به رشد معمولان تاثیر گذار خواهد بود .

 

معاون استاندار لرستان در خصوص جابجایی واحدهای مسکونی واقع در مسیر رودخانه شهر معمولان نیز اظهار کرد: پیگیر حل و فصل مشکلات این خانواده ها هستیم که به نقطه مطلوب برسد و با توجه به اقدامات صورت گرفته، نهایتاً انجام این کار موجب رضایت مندی مردم خواهد شد .

 

دکتر منعمی همچنین به وام های سیل زدگان اشاره کرد و گفت: موضوع وام های سیل زدگان معمولان به استاندار محترم انتقال داده می شود تا از طریق بانک های عامل، پیگیری‌های لازم جهت امهال وام ها انجام شود .

 

وی در حاشیه این بازدید با جمعی از مردم معمولان نیز دیدار و گفتگو کرد و مسائل و مشکلات مطروحه را مورد بررسی قرار داد .

 

🕒 دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید