b_300_0_16777215_00_images_1401_10_IMG_20230121_002418_789.jpg

به منظور صدور مجوز صادرات تولیدات آبزیان استان با سازمان هواپیمایی کشور مذاکره کردیم

 

وزیر جهادکشاورزی قول تامین اعتبار صدور این مجوز را داد

 

 

استاندار لرستان عصر روز جمعه سی ام دی ماه ۱۴۰۱ در دیدار با کشاورزان و نمایندگان صنوف مرتبط با کشاورزی و دامپروری شهرستان پلدختر از انجام مذاکره با سازمان هواپیمایی کشور به منظور صدور مجوز صادرات محصولات آبزیان استان خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر فرهاد زیویار گفت: در خصوص صدور این مجوز موافقت های لازم را کسب کردیم اما برای اجرای آن نیاز به اعتبار داریم.

 

وی ادامه داد: در سفر امروز وزیر جهادکشاورزی به شهرستان پلدختر، ایشان قول مساعدت برای تامین این اعتبار را دادند.

 

استاندار لرستان همچنین به بازدیدهای وزیر جهادکشاورزی از بخش های مختلف کشاورزی و دامداری شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نظر وزیر جهاد کشاورزی برای حمایت و تخصیص اعتبار به ویژه در طرح های شیلات و آبخیزداری مساعد بود.

 

دکتر زیویار حمایت از بخش های مختلف کشاورزی، دامداری و صنایع مرتبط با آنها را یک موضوع مهم در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و افزایش حاشیه نشینی دانست و گفت: توسعه ی این بخش ها علاوه بر توسعه ی استان، زمینه ی اشتغال و بهره وری را فراهم خواهد کرد.

 

وی در پایان سفر وزیر جهادکشاورزی به استان و شهرستان پلدختر را گامی مثبت و تاثیر گذار در آینده ی کشاورزی و دامپروری لرستان برشمرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید