b_300_0_16777215_00_images_1401_10_IMG_20230120_130222_590.jpg

 

بسمه تعالی

 

أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُواْ أَن لَّوْ يَشَاءُ اللّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا وَلاَ يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُواْ تُصِيبُهُم بِمَا صَنَعُواْ قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّى يَأْتِيَ وَعْدُ اللّهِ إِنَّ اللّهَ لاَ يُخْلِفُ الْمِيعَادَ

 

 

اقدام خصمانه و از روی عداوت پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی، بار دیگر چهره ی خصمانه قدرت طلبان غرب را برای ملت ایران نمایان کرد.

 

به راستی که این اقدام پارلمان اروپا نه تنها در عزت و سربلندی پاسداران سرافزار انقلاب اسلامی خدشه ای وارد نخواهد کرد، بلکه نشاندهنده ی شکست مفتضحانه عوامل غرب در سازماندهی فتنه های اخیر در قالب اغتشاشات در کشور است.

 

رشادت های پاسداران از جان گذشته در راه مبارزه با تروریسم و دفاع از حق مظلومان بر تمامی جهانیان مبرهن است و پارلمان اروپا با این اقدام خود چهره ای دیگر از فتنه جویی را از هزاران چهره ی دیگر خود نشان داد.

 

بی تردید ملت ایران این اقدام خبیثانه را بر نتابیده و در دفاع از مجموعه ی مردمی ، رسمی و ملی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سکوت نخواهند کرد.

 

در طرف مقابل پارلمان اروپا بدانند که با این اقدامات راه به جایی نخواهند برد چرا که این حرکت نیز مانند حرکات مشابه شان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نهایت به شکست مبدل خواهد شد.

 

اینجانب نیز به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران این اقدام بی شرمانه را محکوم کرده و یقین دارم همان گونه که خداوند منان وعده داده اند: "پیروزی با اهل ایمان بوده و شکست برای کافران و مستکبران خواهد بود" پایان این اقدام سربلندی سپاه سرفراز و شکستی دیگر برای مستکبران است.

 

 

سی ام دی ماه ۱۴۰۱

 فرهاد زیویار استاندار لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید