b_300_0_16777215_00_images_1401_10_PhotoCollage_1673765179180.jpg

 

استاندار لرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور بر لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان جلسه ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور، با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

 

استاندار لرستان در رابطه با این جلسه گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و برودت ناشی از این موج، جلسه ستاد مدیریت بحران کشور با محوریت بررسی وضعیت استانها و اتخاذ تصمیمات لازم برای مقابله با مشکلات احتمالی برگزار شد.

 

دکتر زیویار افزود: در جلسه امروز گزارشی از وضعیت تردد در راه های سطح استان و همچنین مصرف انرژی ارائه شد .

 

وی اظهار کرد: بر اساس این گزارش به دلیل بارش برف تردد در محورهای شهرستان دلفان با زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز امکان پذیر است که در همین راستا اکیپ های خدمات رسان در دلفان مشغول فعالیت هستند .

 

استاندار لرستان ادامه داد: همچنین راه های دسترسی به چهل روستا در شهرستان بروجرد و دو روستا در خرم‌آباد نیز مسدود شده است که با حضور اکیپ های راهداری عملیات بازگشایی مسیرهای مذکور در حال انجام بوده و تا ظهر امروز به پایان می رسد .

 

دکتر زیویار تاکید کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی جدید به صورت برف و باران پیش بینی می شود طی ۲۴ ساعت آینده برودت هوا شدت بیشتری پیدا کند که در افزایش مصرف انرژی موثر خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت گاز مصرفی در سطح استان مطلوب است اما به منظور پیشگیری از قطع گاز در روزهای آتی لازم است در مصرف انرژی در بخش های خانگی و ادارات صرفه جویی شود.

 

🕒 یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱

🇮🇷 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید