b_300_0_16777215_00_images_8_ec291fac-d352-42ed-b148-be71a9031153.jpg
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست استاندار لرستان، و با حضور دکتر ستاری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری، سردار الهی فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان و جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان دکتر زیویار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و هفته مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر، گفت: در این جلسه موضوعات مختلفی در خصوص مبارزه با مواد مخدر مطرح شد که امیدوارم این موارد شکل عملی پیدا کرده و در جامعه به فعلیت برسند.

دکتر زیویار ضمن اشاره به حساسیت موضوع اظهار داشت: با توجه به موضوعات مطرح شده در خصوص مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور و استان به نظر می رسد در این زمینه از نظر ابعاد حقوقی و شکل مبارزه با مواد مخدر، نیاز به تغییر و تحول داریم و لازم است توسط متولیان امر ابتکاراتی انجام پذیرد.

وی افزود: در برخورد با معتادان به مواد مخدر علاوه بر رسیدگی‌ها و مقابله لازم است موارد دیگری همچون انجام کارهای فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر بیشتر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های متولی و عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بسته‌های ویژه ای را برای ارائه در جلسات آتی تهیه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید