b_300_0_16777215_00_images_8_bc9fe34c-2535-446d-80a4-a8d1ef789071.jpg

دومین جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور استان لرستان به ریاست دکتر زیویار استاندار لرستان و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، مدیر کل دفتر فنی استانداری، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیران کل دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، استاندار لرستان در این جلسه اظهار داشت: راهیان نور یک ظرفیت اساسی و راه نورانی است که شهدا رفته اند و ما می‌خواهیم این موضوع،چراغ راه نسل های فعلی و آینده کشور قرار گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت ها و امکانات موجود از جمله پادگان‌ها، اردوگاه‌ها و امکانات فنی و نرم افزاری دستگاه های مختلف، گفت: لازم است به منظور ارتباط بین نسلی همه امکانات، مورد استفاده قرار گرفته تا مسیر و اهداف شهدای والا مقام به نسل جدید معرفی شود.

در ادامه دکتر زیویار با اشاره به ظرفیت اردوگاه شهید بهشتی در استان، گفت : این اردوگاه یک ظرفیت مهم و اساسی است و لازم است زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار لرستان افزود: مردم لرستان در جریان ۸ سال دفاع مقدس بیش از ۶۵۰۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در عملیات حاج عمران حدود ۳۰۰ نفر از این استان به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان سرافراز یادمانی در منطقه شمال غرب کشور ساخته شود.

در این جلسه همچنین در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق شمال غرب تصمیماتی اتخاذ گردید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید